mandag 21. desember 2009

Bake bake bake


I det siste føler jeg egentlig at jeg ikke har gjort annet enn å jobbe, handle, rydde og bake. Og i dag er ikke annerledes. Eller... Jeg jobber heldigvis ikke, men i dag er virkelig den store bakedagen. Jeg har lagd kokosmakroner, holder på med risboller og skal lage valnøttfudge etterpå. Så må jeg steke en ny runde med medisterkaker siden de jeg lagde i går ble for salte, blæh...
Stakkars Tia blir litt understimulert om dagen pga det kalde været OG det at jeg stresser veldig med kaker og mat nå før jul. Mye som må ordnes før julaften! Jeg får virkelig skjerpe meg så fort julaften er overstått ;) Merker nemlig at Tia gjør mye mer bøll nå som hun kjeder seg. Finner seg ymse klesplagg som kan slafses på og sånn... Great... Jaja, er jo ikke så greit når man er vant til å bli aktivisert masse hver dag og så brått blir det mye "ligg i sofaen og slapp av du". Lover jeg skal skjerpe meg så fort jeg får tid!  Sånn, måtte bare lufte den dårlige samvittigheten litt ;)

0 kommentarer:

Bloggarkiv

Om bloggen

Dette er en liten blogg om hva som skjer i vår hverdag. Det er vel ikke alltid så mye spennende, men vi har i alle fall kommet igang med agilitytrening. Det er noe Tia setter stor pris på!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP